نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

گل‌محمدی: یک‌سال لیگ را تعطیل کنید | جمع آوری امتیازات روحیه تیمی را بالا می‌برد

  • کد خبر: ۱۷۸۲۵۴
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
گل‌محمدی: یک‌سال لیگ را تعطیل کنید | جمع آوری امتیازات روحیه تیمی را بالا می‌برد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داشتن یک شروع خوب برای قهرمانی یک الزام است.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از اولین دیدار پرسپولیس در لیگ ۲۳ مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: کنفرانس افتتاحیه لیگ است. خیلی خوشحالم و خداراشکر می‌کنم به عنوان سرمربی پرسپولیس اینجا حضور دارم. افتخار می‌کنم برای چهارمین سال پیاپی مربی این تیم هستم.


وی افزود: امیدمان به خدا و حمایت هواداران است. امیدواریم همانطور که سال قبل توانستیم هواداران را خوشحال کنیم، امسال هم برای شادی دل همه‌شان موفقیت به دست بیاوریم. همیشه داشتن شروع خوب برای قهرمان شدن یک الزام است. جمع آوری امتیازات باعث می‌شود با روحیه بیشتر روند بهتری در مسابقات داشته باشیم.

وی افزود: با اینکه ناهماهنگی‌هایی وجود دارد، ولی انگیزه و اشتیاق خوبی را در بچه‌ها برای شروع مسابقات می‌بینم. ان‌شاالله فردا بازی خوبی داشته باشیم.

گل‌محمدی در مورد برگزاری اولین بازی پرسپولیس بدون تماشاگر، گفت: شوک خیلی بدی بود. این موضوع را امروز شنیدم. خودمان را آماده کردیم بعد از ۳ قهرمانی کنار هواداران‌مان باشیم و از وجودشان استفاده کنیم. شوک خیلی منفی و بدی خوردیم. باورم نمی‌شود از شروع مسابقات این ناهماهنگی را ببینیم. بدون تماشاگر معنی ندارد. برای پرطرفدارترین تیم آسیا باور کردنی نیست.

وی افزود: اگر واقعا زیرساخت‌ها را نداریم، یکسال لیگ را تعطیل و زیر ساخت‌ها را درست کنیم. بعد دوباره شروع کنیم. اینکه از اولین بازی لیگ این داستان‌ها به وجود بیابد برای فوتبال ما زشت است. نمی‌دانم دلیلش چه بوده، ولی با این نوع برنامه ریزی و این نگاه در فوتبال، روز به رور پسرفت می‌کنیم. می‌بینید کشور‌های دیگر چه امکانات، ساختار، برنامه‌ریزی، بازیکنان و سرمایه‌گذاری‌های خوبی دارند.


سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: به جای پیشرفت، متاسفانه پسرفت می‌کنیم. واقعا از این خبر ناراحت شدم. حس بی انگیزگی در وجود همه اعرادی که کنارم بودند به وجود آمد. خودم حالم بد شد.

وی در مورد جذب بازیکن خارجی، اظهار داشت: هنوز پرونده بازیکن خارجی باز است. دنبال این هستیم یکی دو بازیکن اضافه کنیم. با توجه به نیازی که تیم دارد. اگر در مورد این مسائل صحبت نکردم، چون در تمرینات بدنسازی و فشار بازی‌های تدارکاتی بودیم. نمی‌توان جلوی بچه‌ها مدام از بازیکن خارجی صحبت کنیم. تیمی را که با چنگ و دندان نگه داشته بودیم، از دست می‌دادیم، ولی توقعاتی برای تقویت تیم، قهرمانی دوباره در ایران و اینکه در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، وجود دارد. توقع به جایی است. راهی است که باید برویم.

وی درمورد اظهارات اخیر کمال کامیابی‌نیا، تصریح کرد: هر بازیکنی حتی اگر یک بازی در پرسپولیس کند، برای من قابل احترام است. برخی نفرات سال‌های زیادی اینجا بوده و از همه آن‌ها تشکر می‌کنیم، اما اینکه وقتی هستند خوب باشند و وقتی بیرون می‌روند، حاشیه برای تیم درست کنند دور از انصاف است. اتفاقات خوبی نبود.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: ماندن یک بازیکن در تیم هیچ ربطی به سن و سال ندارد. مثلا سید جلال حسینی و کریم باقری بازیکنانی بودند که سال‌های زیادی به خاطر کیفیت‌شان در پرسپولیس بودند. این ربطی به سن ندارد بلکه به کیفیت بازیکن و نظر سرمربی و کادرفنی بستگی دارد. همه این چیز‌ها بستگی دارد. از کمال به خاطر زحمات زیادی که برای پرسپولیس کشید، تشکر می‌کنیم، اما صحبت‌هایش خیلی غیرحرفه‌ای بود.


یحیی گل‌محمدی درمورد احتمال سرباز شدن میلاد سرلک، تصریح کرد: اگر خوب باشد، به تیم ملی دعوت می‌شود و بد هم باشد باید به سربازی و پادگان برود. اگر خوب باشد، سرمربی تیم ملی او را دعوت می‌کند و من نباید تصمیم بگیرم. از نظر من باید به حدی قوی کار کند که به تیم ملی دعوت شود.

سرمربی پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت کریم باقری و احتمال اضافه شدن او، خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان امر کمک کنند تا این بحث خیلی زود برطرف شود. کریم از مفاخر و بزرگان فوتبال ایران است. در بحث تمرینات به او نیاز دارم و هنوز کسی را جای باقری نیاورده‌ام. به این خاطر که امیدوارم یک روز بازگردد. همچنان هم کسی را به کادرفنی اضافه نمی‌کنم. منتظر کریم می‌مانیم و امیدواریم با حسن نظر مسئولان بازگردد. از تلاش‌های باشگاه اطلاع زیادی ندارم، اما خودم در حد توان پیگیری می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->